Boże Narodzenie w kratkę, czyli kraciaste kartki minimalistyczne



Witajcie!

Jak tam u Was sprawa przygotowywania kartek z okazji świąt Bożego Narodzenia? U mnie powstają w tzw. międzyczasie. Trochę ich potrzebuję przygotować, a czasu do ich wysyłania coraz mniej. Tym razem postawiłam na zielono czerwone krateczki z okrągłymi grafikami. Dwie kartki są prostokątne, a jedna kwadratowa i z patchworkiem. Chciałam zrobić wszystkie w kwadracie, ale brakło mi kwadratowych baz 😀 A ze względu na wenę, która mnie w tym danym konkretnym momencie nawiedziła - trzeba było tworzyć z tego, co było w szufladzie 😉 
Kartki są proste, nieskomplikowane, idealne do koperty. Pewnie, że takie bardziej "wystrojone" też robię (wkrótce też je Wam zaprezentuję), ale te klasyczne i minimalistyczne też się przydają.
Co ciekawe - coraz łatwiej przychodzi mi robienie takich prostych kartek. A jeszcze niedawno wydawało mi się to czynem nieosiągalnym. Ewoluuję chyba 😋









------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Urocze karteczki ❤ grafiki ak samo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki. Ciekawy ten kraciasty papier.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zasiadlam z kawka.Mam problem z robieniem prostych c&s karteczek,chętnie się dowiem jak się tego nauczyłaś😉☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, w zasadzie to nie wiem, czy znalazłam jakiś "magiczny" sposób. Zaczęłam od przeglądania kont na Instagramie z pracami c&s, zdjęć na Pintereście, a jak się już napatrzyłam, to zaczęłam próbować. Najpierw mozolnie, a z każdą kolejną pracą coraz łatwiej i lżej :)

      Usuń
  5. Piękna ta Twoja ewolucja 😊 w sam raz do koperty

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki, te papiery są tak dekoracyjne i wzorzyste, że zupełnie wystarczy dodatki tak zminimalizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dokładnie, nadmiar dodatków nie jest potrzebny :)

      Usuń
  7. Świetne kraciaste kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetlne kartki, takie ciepłe i tradycyjne w charakterze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To mi się podoba, proste kartki, pełne ciepła :) Czerwień z zielenią to bardzo udane połączenie na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki :) podoba mi się ich prostota i klimat świąt jaki oddają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne bardzo klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są, takie klimatyczne, cieplutkie :)
    Kratka zawsze kojarzy mi się z czymś przytulnym, domowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Dokładnie tak samo kojarzę takie kratki :)

      Usuń
  14. Och jakie klimatyczne...śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.