Layout na rocznicę ślubu



Cześć!
 
W ostatnim czasie pokazywałam Wam trochę kartek. Tym razem mam pracę w większym formacie. Jest to layout wykonany na bazie z MDF i zrobiony w formie ramki ustawionej na podstawce. Do jego zrobienia wykorzystałam piękne mediowe papiery, sama dodałam trochę stemplowań i chlapań na tło. Zdjęcie ozdobiłam kompozycją składającą się z ramki (odcisk z masy) oraz kwiatów, liści no i oczywiście tekturkowych gałązek. Gałązki pomalowałam złota Inką Gold, a niektóre dodatkowo ozdobiłam kropeczkami z perełek w płynie w kolorze pudrowego różu. W dolnej części zdjęcia umieściłam napis "Miłość" oraz papierową wycinankę połączoną z tekturkowymi gałązkami. Dodałam napis oraz podstawkę oklejoną papierem i tasiemką z różami na tiulu.
Wszystkie tekturkowe elementy, czyli gałązki oraz napis, pochodzą z kolekcji Artemisja.












------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.