Świąteczna kartka w stylu glamour - kurs foto

Do świąt już niedaleko, ale jeszcze jest czas, aby stworzyć kilka kartek do wysłania bliskim osobom. Ja mam dziś dla Was niecodzienną propozycję, kartkę wyłamującą się nieco z klasycznej konwencji bożonarodzeniowej. Kolory trochę nietypowe, za to całość niezwykle elegancka i oryginalna.
Zapraszam na kurs, w którym pokazuję, jak taką pracę wykonać.

Materiały:
  • baza na kartkę;
  • papiery w kolorach: biały, czarny, złoty, srebrny;
  • wycinanki w kształcie śnieżynek;
  • świąteczne napisy;
  • brokatowe papiery wkolorach: złoty, srebrny, czanry;
  • złota lub srebrna farba;
  • perełki lub emaliowane kropki: złote lub srebrne.

Wykonanie:

Etap 1
Arkusz papieru docinamy na wielkość bazy. Najlepiej, jeśli będzie to arkusz ciemny. U mnie jest to papier czarny w złote gwiazdki
Etap 2
Jasny papier (u mnie biały z szare, złote i czarne kropki) docinamy tak, aby był nieco mniejszy niż bazowy. Przyklejamy na kostkach dystansowych.
Etap 3
Śnieżynki oraz wybrany napis malujemy na złoto lub srebrno (u mnie złota Inka Gold).
Etap 4
Układamy wstępną kompozycję. Śnieżynki można podkleić na kostkach dystansowych.
Etap 5
Jeśli uznamy, że kompozycja jest niekompletna, to wycinamy chorągiewki z brokatowych papierów.
Następnie chorągiewkami uzupełniamy układ.
Etap 6
Śnieżynki ozdabiamy perełkami albo kropkami brokatowymi.

Etap 7
Wewnątrz karki można przykleić kilka chorągiewek wyciętych z papierów bazowych.

Efekt końcowy:
 


Jak widzicie, praca nie jest skomplikowana, za to odrobina brokatu i błyskotek pozwala uzyskać  hollywoodzki efekt 😜
A teraz niecierpliwie oczekuję linków do Waszych prac! Oczywiście będzie mi niezmiernie miło, jeśli w poście ze swoimi kartkami glamour wspomnicie o moim kursie.

Pozdrawiam serdecznie,
Esme

Komentarze

  1. Zaskoczyłaś mnie pozytywnie Kasiu :) Rzeczywiście kartka jest niezwykle prosta, a wspaniale się prezentuje! Och ten brokat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że zaskoczyłam samą siebie :D Bo, jak zapewne kojarzysz, kartki clean&simple to nie moja bajka. A tutaj poszło bez żadnego wysiłku! Cieszy mnie, że praca Ci się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.