Zimowy blask - świeczniki na tealighty



Grudzień, czas przedświąteczny, czas przygotowań do tych kilku ważnych dni. Na liście ważnych spraw do załatwienia są także (mam nadzieję 😉) dekoracje mieszkania. 
Ja ostatnio bardzo lubię dekoracyjne świeczniki. Jakiś czas temu robiłam jesienne świeczniki z listkami, a we wpisie jest tutorial na ich wykonanie.
Postanowiłam, że według tego samego kursu zrobię świeczniki zimowe (niekoniecznie świąteczne).
Zastosowałam dokładnie ten sam układ, zmieniłam tylko kolorystykę i dodałam śnieżynki, zamiast listków. Zimowa wersja świeczników jest zdecydowanie bardziej pastelowa i delikatna, niż ich jesienne koleżanki 😏







Świeczniki bardzo ładnie wyglądają późnym popołudniem i wieczorem, gdy płoną w nich świeczki. "Robią" fajny klimat 😉
Na pewno powstaną też wersje: wiosenna i letnia. Będę mieć cały zestaw!


Uwaga! Moje świeczniki są inspiracją w najnowszym wyzwaniu na blogu Przyda Się i serdecznie Was zapraszam do udziału 😃

Serdecznie pozdrawiam,
Esme

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.