Drewniane tabliczki - "cenówki" ;)



Jakiś czas temu, kiedy to jeszcze były gorące letnie dni 😜 miałam przyjemność wykonać nietypowe zlecenie. Zadanie polegało na wykonaniu tabliczek drewnianych, z powierzchnią tablicową, na których można będzie napisać ceny/nazwy produktów. Tabliczki te miały zagościć na półkach w Warsztat Fryzjera Łukasz Suski. Zależało mi, aby tabliczki pasowały stylem do "Skrzyni fryzjerskiej", którą tej wiosny wykonałam dla pracowników salonu. Postawiłam zatem na surowość kształtu, minimum kolorów, ten sam motyw przewodni (cegiełki) oraz logo. Wisienką na torcie są niewielkie nożyczki umieszczone na boku każdej tabliczki. Tym oto sposobem powstały takie "cenówki" 😉






A tak prezentują się u Klienta:


(zdjęcie ze strony: https://www.facebook.com/warsztatfryzjera/photos/a.548779298606343.1073741827.547029615447978/881889591961977/?type=3&theater)

Chyba dość twarzowo im w tych skrzyneczkach i na tle czarnej, tablicowej ściany 😏


Udanego weekendu,
Esme

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.