Świąteczna wymianka :)

Świąteczna wymianka w Klubie Twórczych Mam


Witajcie! 
Dziś znów małe podsumowanie. Tym razem chciałam Wam pokazać, co trafiło do mnie w ramach wymianki organizowanej przez blog Klub Twórczych Mam.
W moje ręce trafiła paczuszka od Ani z Zapiecka.
Wśród prezentów była książka Katarzyny Grocholi - jeszcze nie czytałam jej książek, nadarzyła się zatem okazja :) Prócz tego cudna karteczka (Aniu, nosy reniferów są po prostu obłędne!) oraz szydełkowe dekoracje: bałwanek, grzybek i serduszko. Dla mnie - mistrzostwo świata! Szydełkiem nie władam wcale i takie piękne drobinki to jest dla mnie totalna magia :)
Aniu, serdecznie dziękuję za paczuszkę, sprawiłaś mi nią wiele radości!

A dziewczynom organizatorkom wymianki dziękuję za pomysł i organizację tego przedsięwzięcia :)





Miłego poniedziałku!

Komentarze

  1. Ciesze sie, ze jestes zadowolona i ze wymianka sie udala, ja rownież dziekuje za prezent ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna inicjatywa :)
      Mam nadzieję, że prezent sprawił Ci radość :)

      Usuń
  2. Kasiu, miło mi bardzo, że podobała Ci się paczuszka :)) Mam nadzieję, że i książka Ci się spodoba :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowe ozdoby są urocze! Już wiszą w mieszkaniu i zdobią :) Jak przeczytam książkę, to dam znać ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.