Kłódka na powitanie



Cześć!

Ciekawa jestem, czy macie w swoich przedpokojach dekoracje witające gości. Ja od dość dawna mam tam zawieszkę. W zasadzie od prawie dwóch lat jest to ta sama zawieszka z napisem "WITAMY". No i po tych dwóch latach najzwyczajniej w świecie - znudziła mi się. Miałam ochotę na coś nowego, ale brakowało mi pomysłu. Z pomocą przyszła baza w kształcie kłódki od Artemisji. Stwierdziłam, że to idealny kształt na zawieszkę wiszącą w przedpokoju. Ozdobiłam ją przy użyciu różnych mediów oraz kompozycji składającej się z foamiranowych róż i rożnych gałązek. Całość kompozycji umieściłam na tekturce ze wzorem plastra miodu i uzupełniłam tekturkowymi piórkami. Póki co nie ma napisu, bo nie byłam przekonana, czy chcę dodawać napis "WITAMY". Obecnie kiełkuje w głowie myśl, żeby napis dodać, ale w formie jakiegoś fajnego cytatu dotyczącego domu albo gości. Muszę przemyśleć sprawę. A może podsuniecie mi jakiś fajny pomysł na napis?

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme

zawieszka kłódka dekorcja pracownia esme


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Ja to tylko wyc ieraczkę mam :D na mojej powierzchni zaczyna brakować miejsca :) Kłódka piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna :) ja muszę sobie zrobić taką dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Szukałam w pamięci jakiegoś cytatu, ale jakoś w tej chwili nic poza "Gość w dom, Bóg w dom" nie przychodzi mi do głowy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, jaki fantastyczny pomysł takiego powitania w przedpokoju... Szkoda, że ja mam taki ciemny przedpokój...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna! Nawet bez napisu wygląda super. Przez Ciebie stwierdziłam, że też muszę mieć jakąś ozdobę w przedpokoju. :D Teraz mam tam tylko oprawiony obrazek od przyjaciółki i 2 zdjęcia w powiększeniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł i wykonanie świetne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana dekoracja Kasiu. Kłódka to nietuzinkowy pomysł :) Swego czasu miałam napis na ścianie przedpokoju, a w zasadzie cytat.... Którego szukanie zajęło mi bardzo dużo czasu. Napis musi pasować do domu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.