Pastelowa kartka na chrzest

pastelowa kartka na chrzest pracownia esme


Cześć!

Dziś słów kilka o inspirowaniu się.
Ja często czerpię inspirację z tego, co mnie otacza. Również z tego, co znajdę w internecie. Trafiam na jakieś fajne zestawienie kolorów, jakiś ciekawy dodatek albo nietypowe użycie jakiegoś materiału. Wykorzystuję później te inspiracje w swoich pracach, ale na SWÓJ sposób. Nigdy nie zgapiam na zasadzie 1:1, bo nie pochwalam plagiatów! No chyba, że jest to wyzwanie, w którym zadanie polega na wykonaniu tzw. liftu.
Bywa też tak, że bardzo spodoba mi się jakiś układ pracy. I wtedy mam ochotę spróbować wykonania pracy z takim układem. Nigdy jednak nie robię tego na własną rękę. Choć takie sytuacje zdarzają się rzadko, to jeśli już mam ochotę zrobić prace z wykorzystaniem układu pracy innej osoby, to zawsze pytam o zgodę. Tak było w przypadku tej kartki. Układ, który w niej zastosowałam "podpatrzyłam" u Kasi z bloga Papierowe hobby Kasi. Bardzo podoba mi się zamysł tekturrki zamkniętej w okienku i otoczonej kwiatkami. Kasia zgodziła się, abym wykonała kartkę z jej układem i tak oto powstała moja wersja 😊

pastelowa kartka na chrzest pracownia esme

pastelowa kartka na chrzest pracownia esme

pastelowa kartka na chrzest pracownia esme

pastelowa kartka na chrzest pracownia esme


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Prześliczny ten wianuszek! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze robisz Kasiu ☺️ A kartka wyszła ślicznie. To jest taki układ, że nic więcej nie potrzeba. Praca prezentuje się delikatnie, konkretnie i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/24/2020

    Kartka pięknie Tobie wyszła :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, bardzo delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie elegancka i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo delikatna pamiątka. Idealna na tę okazję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo fajny pomysł, tak nie raz się widzi okręg i coś w nim i mi również ten układ /pomysł bardzo się podoba. U Ciebie wyszło uroczo, dobry efekt dają też poembosowane tekturki i urocze małe kwiatki, oraz serduszka w tle..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatna kartka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.