Będzie dobrze, czyli #scrap16challenge

dekoracja serce fiolet


Cześć!

Czerwiec 2020 w scrapowym świecie mija pod hasłem #scrap16challenge.
To taka inicjatywa, która ma na celu nagłośnić zbiórkę na pomoc w walce z koronawirusem.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie w moim wpisie na fanpage, gdzie serdecznie zapraszam. Pierwsze prace stworzyło 16 osób scrapowego świata. Te osoby nominowały następnie kolejne, a one kolejne itd. Każda osoba, po zrealizowaniu swojego zadania ma prawo nominować kolejne. Ja w odstępie dwóch dni zostałam wytypowana przez dwie koleżanki, Martę i Edytę, więc nie mogłam nie przyjąć wyzwania
😊
Twórcza część akcji polega na stworzeniu pracy przy użyciu dokładnie 16 produktów.
Muszę przyznać, że było to dla mnie nie lada wyzwanie, bo (no, może oprócz warsztatów) nie robiłam nigdy pracy w ten sposób, że wyciągam wszystkie potrzebne rzeczy i tworzę, nie sięgając już po żadne inne. Wykoncypowanie, czego będę potrzebowała okazało się najtrudniejsze. Za to już sama praca poszła błyskawicznie. Ograniczona ilość przydasiów sprawiła, że nie rozpraszałam się na poszukiwanie kolejnych.

Do wykonania pracy użyłam:
1. Baza serce
2. Arkusz papieru
3. Napis
4. Koronka
5. Pasta z efektem kamienia
6. Pasta woskowa
7. Zestaw kwiatów
8. Pręciki
9. Papierowe "koperki"
10. Tekturkowe liście
11. Tusz
12. Małe tekturkowe serce
13. Papierowy motyl
14. Żyłka
15. Maska
16. Perełki w płynie

Stworzyłam serce z sentencją. To prezent, który zrobiłam dla samej siebie. Ma mnie wzmacniać w przekonaniu, że nic nie dzieje się bez przyczyny, a zmiany są potrzebne i prowadzą ku lepszemu.

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet

dekoracja serce fiolet


Ciekawa jestem, kto z Was też już brał udział w akcji i jak wiele osób ostatecznie weźmie udział w tej inicjatywie.
Fajnie, że jesteśmy taką zgraną grupą osób, które potrafią działać wspólnie.
Mimo wszechogarniającej zawiści i hejtu internetowego, takie momenty przywracają mi wiarę w ludzi.

A w związku z tym, że praca powstała z pasji i z pasją, to zgłaszam ją do urodzinowej zabawy na blogu Szuflada.



--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękne serce. Bardzo delikatne i subtelne.
    Ja robiłam kartkę i nie było to łatwe zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Uwielbiam te wszystkie szczegóły ze zbliżeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie wyszło, ja jakoś mimo nominacji nie zrobiłam żadnej pracy brak czasu trochę żałuję ale nie można wszystkiego pogodzić tak czasem bywa

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w urodzinowym Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ozdoba ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne serducho!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to że koronka się "nie spotkała". I kwiatuszki są urocze. Ślicznie wyszło Ci to serduszko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.