Wiosenny zając - dekoracja



Cześć!

Wiosna, którą powitaliśmy kilkanaście dni temu, nadal nie może nabrać rozpędu. Nawet moja wróżka wiosenna ma chyba za małe moce. Zatem wezwałam pomocnika - wiosennego, zielonego zająca! Wśród kwiatów oczywiście 😊
Bazę Woodouts okleiłam papierem ryżowym ITD Collection. W kilku miejscach nałożyłam gel-medium przez szablon i delikatnie podkreśliłam pastą woskową. Brzegi zająca przyciemniłam zielonym tuszem. Całość ozdobiłam kompozycją kwiatową i mchem, które urozmaiciłam odrobiną tęczowej pasty i mikrokulkami.







Mam nadzieję, że teraz wiosna już zrozumie, co chcę jej przekazać podprogowo 😉

--------------------------------------------------
Przesyłam wiosenne pozdrowienia 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękny, taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Cudnie go ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co tworzyć takie durnostojki? Bleee
    Prima Aprilis! jest uroczy i będzie świetną dekoracją i rozweselnikiem przed tymi nietypowymi świętami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy! Piękna ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zajączek powstał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy słoneczny zając :) Tak niewiele potrzeba, żeby zrobić ładną dekoracje. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś ta wiosna marudna w tym roku - to fakt. Ale Twoja praca jest za to przecudna i wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna dekoracja, bardzo wiosenna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak wiosna tego sygnału nie skuma, to masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zajęcy! Podoba mi się efekt tej maski na przezroczysto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.