Wiosenna kartka twist z doniczkami - kurs



Cześć!

Niedawno poprowadziłam warsztat on-line, w trakcie którego przedstawiłam swoją wersję kartki twist. Kurs w wersji wideo w dalszym ciągu można obejrzeć na moim fanpage, gdzie serdecznie zapraszam 😊
A poniżej dwie kartki twist. Jedna powstałą jako prototyp do kursu, a druga to efekt liva. Jeżeli przygotujesz kartę na podstawie mojego kursu, to koniecznie daj mi znać, z przyjemnością Cię odwiedzę i pozachwycam się Twoją pracą 😚

















A tutaj filmy, na których widać "działanie" kartek:




Na koniec jeszcze mam dla Was rozpiskę elementów (i ich rozmiarów) potrzebnych do stworzenia kartki:
* baza: 29 x 10 cm (bigowanie w połowie dłuższego boku),
* harmonijka: 26 x 6,3 cm (bigowanie co 6,5 cm),
* mechanizm składający: 20 x 5 cm (bigowanie w odległości 7,5 cm od krótszego brzegu oraz przez środek wzdłuż dłuższego brzegu).
Dokładny opis wycięcia, bigowania, składania i sklejania znajdziesz oczywiście w moim kursie wideo 😊

--------------------------------------------------
Pozdrawiam cieplutko 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Kurczę, nie przepadam za tym rodzajem kartek, ale Twoje dwie są obłędne! Genialny pomysł z tymi doniczkami! Lecę zobaczyć tutorial, chętnie takie zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne karteczki! Niedawno robiłam taka zimową:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki są śliczne.
    Z tym składanym elementem robiłam już karteczki. Twój kurs od chwili przedstawienia go nam mam w planie. Podobają mi się doniczki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podobają, piękne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Piękne kartki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Wiosenne i z klimacikiem.
    Lubię je robić - mam nawet kilk baz, które sobie zrobilam do ozdobienia już jakis czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki. Eh... nie lubię się z tym typem bazy, ale mam gotowe bazy (tylko trzeba skleić 🤦‍♀️) i chętnie skorzystam z Twojego kursu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, widziałam, robiłam! :) Zdjęć jeszcze nie zrobiłam, ale na pewno też się pochwalę. Kurs był b. czytelny, dziękuję za niego :) Kasiu bardzo ładnie wyszły Ci Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie i ten środek w formie doniczek, rewelacja! Ja do twista muszę przysiąść, po raz drugi, pierwszy skończył się w koszu. Twoja praca śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że kartki Wam się podobają :) A także z tego, że macie ochotę spróbować swoich wersji - inspirujcie się, korzystajcie z kursu, działajcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.