Konkurs fotograficzny z nagrodami - wyniki



Dokładnie miesiąc temu, w dniu 1 maja, ogłosiłam dla Was konkurs na blogu oraz na Facebooku. Serdecznie dziękuję tym osobom, które zechciały wziąć udział w zabawie 😊 Tak, jak obiecałam, trzy osoby dostaną ode mnie upominki.
Zwycięzcami (równorzędnymi, wymieniam według kolejności zgłoszeń) są:


Anna Bednarek Zawisza

Katarzyna Białek

Iwona Rogalska

Wymienione osoby proszę o kontakt w celu ustalenia warunków odbioru nagrody 😊 Paczuszki będą wypływać sukcesywnie do końca sierpnia.

Dla wszystkich pozostałych uczestników konkursu również mam niespodziankę. Chciałabym Wam podziękować za udział w zabawie wysyłając do Was kartki z podziękowaniami. Jeżeli macie ochotę na kartkę niespodziankę ode mnie, to również zgłoście się do mnie w celu ustalenia adresu wysyłki.


Wiadomości wysyłajcie na adres: pracowniaesme@gmail.com


-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam Was ciepło! 😙

Komentarze

  1. Ale fajnie! Dziękuję!
    Na pewno będę więcej razy brała udział! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/01/2018

    Ale suuuper...Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, super, super, super :)pozdrawiam , gratuluję też koleżankom-piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.