Tyranozaur w kosmosie, czyli nietypowa kartka urodzinowa



Wasza pomysłowość na tematykę prac, które mam wykonać, zaskakuje mnie niejednokrotnie 😃
Nie inaczej było tym razem. Stanęłam przed zadaniem przygotowania kartki urodzinowej, na której zawarte będą dwa motywy: kosmos i tyranozaur. Nie ukrywam, że prośba mnie zaskoczyła, ale kiedy usłyszałam: "Bo jak nie ty, to kto?!"... no nie miałam wyjścia i musiałam podjąć wyzwanie 😉

Efekt możecie podziwiać w aranżacji z prezentami urodzinowymi, do których kartka była dołączona. Za zdjęcie bardzo dziękuję Jubilatowi, który je udostępnił dla mojego użytku na blogu 🙂
-------------------------------------------------------- 
Zdarza Wam się wykonywać jakieś nietypowe prace?
Pozdrawiam cieplutko 😊


Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.