Kartka urodzinowa w złocie i ze słonikiem


Niedawno miałam przyjemność przygotować kartkę urodzinową dla córeczki mojej zaprzyjaźnionej scraperki 😊 Karteczka powędrowała wraz z życzeniami urodzinowymi i, z tego co wiem, sprawiła radość Jubilatce.
Praca w delikatnych kolorach, na pięknym, kwiatowym papierze, z dodatkiem złota, bo dziewczynki lubią, jak się świeci 😉 Do tego uroczy słonik trzymający w dłoniach karteczkę z imieniem Jubilatki, żeby nikt nie miał wątpliwości, dla kogo życzenia są przeznaczone.



-------------------------------------------------------- 
Lubicie tworzyć prace dla dzieci?
Pozdrawiam cieplutko 😊


Komentarze

  1. O tak, tak, dziewczynki lubią świecące i mieniące się brylanciki, serduszka, cekinki i inne różności :) Dlatego tak bardzo się spodobała i do dziś stoi na widoku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie wydawało, że świecidełka to dobry pomysł :) Bardzo mnie cieszy, że trafiłam :*

      Usuń
  2. Sliczna karteczka ;) podoba mi sie bardzo ten papier w kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Papier rzeczywiście jest pełen urody. Dostałam go w prezencie. Jeśli się nie mylę, to w Polsce jest chyba niedostępny ;)

      Usuń
  3. Przesłodka jest, ma w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.