Kartka urodzinowa dla Eco-Scrapbooking



Bardzo miałam ochotę wybrać się w tym roku na Śląski Zlot Scrapbookingowy. Nawet przygotowałam prace konkursowe, żeby wziąć udział w zabawach przygotowanych przez wystawców. Nawet już miałam spakowaną torbę na wyjazd 😀
Niestety wydarzenia losowe zadecydowały za mnie i nie mogłam wziąć udziału w imprezie.
Ale pracami przygotowanymi na konkursy i tak się Wam pochwalę, bo czemu nie? 😉

Dziś będzie to kartka urodzinowa dla Eco Scrapbooking. Wytyczne zadania były takie, aby przygotować kartkę urodzinową, a jedynym założeniem jest, aby nie miała formy kwadratowej. Przygotowałam więc pracę w formie napisu: ECO. Co sądzicie o takim pomyśle? 😊



-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam ciepło 🙂

Komentarze

  1. Świetny pomysł, kartka wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł pierwsza klasa, kartka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.