"Bezużyteczne" mixed mediowe serce



Nachodzi mnie czasem taka ochota na zrobienie pracy całkowicie "bezużytecznej" 😛 Czyli takiej, która nie spełnia kompletnie żadnej funkcji użytkowej, jest jedynie dekoracją, a czasem po prostu formą ekspresji i metodą na zajęcie głowy i rąk, kiedy nachodzi wena i człowiek po prostu musi, bo się udusi...
Tak było w przypadku tej mediowej pracy. Przez kilka dni chodziło za mną mediowanie. Takie z użyciem wielu, wielu preparatów. Choć niekoniecznie wielkie w formie. Stworzyłam więc niewielki obrazek z sercem. Praca ta to mixed media w pełnym wydaniu. Są tu papiery, jest gesso, są pasty woskowe, farba akrylowa, bitum, pasta pękająca, tusze, stemple, marker, ołówek, cienkopis...
Dużo się dzieje na tej niewielkiej powierzchni. A ja miałam świetną zabawę przez kilka dni, bo to jedna z tych prac, których nie robię na raz, tylko stopniowo przez kilka dni dodaję coś nowego 😉






Praca leci na wyzwanie do Scrapka:
http://scrapek.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-nr-68-stemplujemy.html
  -------------------------------------------------------- 
Tworzycie czasem "bezużyteczne" prace? 😉
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Praca super pięknie wyszły spękania. Też lubię prace mediowe tworzyć przez dłuższy czas, aby same schły a nie pryz pomocy nagrzewnicy:) U mnie w domu jest kilka prac które czekają na powieszenie, ściana w domu mamy też jest nimi sukcesywnie zapełniana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, prace mediowe robione na spokojnie, bez nagrzewnicy, mają swój urok. Takie powolne tworzenie powoduje, że praca dojrzewa i pojawiają się nowe aspekty. U mnie też wiele prac czeka na ekspozycję, bo cały czas jeszcze się urządzamy w nowym domku i jakoś tak schodzi ;)

      Usuń
    2. My zaczęliśmy remont rok temu i do tej pory nie mam na czym wieszać ;)

      Usuń
    3. No jakoś to tak jest, że jak się samemu urządza, to powolnie to idzie. U nas to jeszcze jest taki problem, że mój mąż i ja wszystko musimy dziesięć razy przemyśleć na wszystkie sposoby i zgłębiamy temat do granic możliwości. Dzięki temu ostatecznie wybieramy projekt idealny dla naszych potrzeb, ale potrzebujemy na to sporo czasu :D

      Usuń
  2. Pięknie wyszedł efekt końcowy, widać, że bawiłaś się świetnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zabawa była, całe mnóstwo przyjemności także :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.