Miłość niejedno ma imię - miłosne ATC




Cześć 😊

Na samym początki pochwalę się Wam - w tym roku "na stałe" zagościły w mojej pracowni ATCiaki.
Każdego miesiąca, od początku roku, powstaje jeden zestaw do wymiany. Zaczyna się tworzyć fajna kolekcja 😉

Miłosne ATC


Tym razem stworzyłam ATC o tematyce "miłość". Na moich maluszkach są dzieci z bukietem kwiatów i listem z serduszkiem. Można to odbierać dwojako - jako miłość młodzieńczą albo jako miłość dzieci do swojej mamy (takie skojarzenie nasunęło mi się z racji zbliżającego się święta).
W każdym razie dwa egzemplarze moich ATC już powędrowały w świat, jedno zostało u mnie na pamiątkę, a w czerwcu powstanie kolejny zestaw.








-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Ale śliczne maleństwa. świetne kolorki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne :) ta dziewczynka, to chyba coś przeskrobała hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No pewnie przeskrobała, minkę ma dość skruszoną :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.