Retro kartka ślubna z różami


Jak tylko dostałam w swoje ręce różaną kolekcję LemonCraft, od razu wiedziałam, że muszę stworzyć kartkę ślubną. Najlepiej bogato zdobioną, zamknięta w pudełku. A drugą rzeczą, którą wiedziałam, było to, że kartka musi być pastelowa i w stylu retro. Ślub + róże + retro = połączenie idealne :D
Tak oto powstała warstwowa kartka z dużą ilością róż i wieloma pastelowymi dodatkami. Swoje miejsce znalazły tutaj: gaza, sizal, ptaszki z masy plastycznej, róże na tiulu i kilka moich ukochanych emaliowanych kropek :)
Efekty można oglądać w poniższej galerii, zapraszam :)












Nawiązaniem do tematu jest stworzenie pracy w stylu retro :)

Ciekawa jestem, jakie będą kolejne tematy. Mam nadzieję, że czas pozwoli na wzięcie udziału w pozostałych zabawach tego wyzwania.

Pozdrawiam,
Esme





Komentarze

  1. Bardzo ładna :) Podoba mi się jej ciepły odcień oraz to, że jest przemyślana w dodatkach i układzie :) PS niedawno także wycinałam te same różyczki- wycięłam i leżą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepły odcień to zasługa dodatków, przeplata się tam sporo takiego jakby morelowego odcienia. A budowę układu zaczęłam od wycięcia prostokątnej grafiki i ułożenia na niej napisu, który wpasował się (moim zdaniem) idealnie :)
      A teraz czekam na Twoje prace z różyczkami. Może też się skusisz na zabawę na blogu Lemoncraft?

      Usuń
  2. Ale eleganckie cudo! Przepięknie prezentuje się ten komplet!
    Bardzo lubię tę kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardzo lubię tę kolekcję, jest niezwykle romantyczna.

      Usuń
  3. Bardzo delikatny i elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne połączenie i cudne wykonanie, z ogromną przyjemnością podziwiam Twoją pracę :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Lemoncraft :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.