Alterowanie: miniaturowy shadow-box z pudełka po zapałkach

Herbatka z Szalonym Kapelusznikiem

W tym miesiącu spotkało mnie wyróżnienie - zostałam poproszona o zostanie gościnną projektantką na blogu Szuflada. Serdecznie zapraszam Was na wyzwanie, które tam przygotowałam.

A teraz słów kilka o pracy inspiracyjnej, która powstała specjalnie na tę okoliczność.
Jest to malutki, miniaturowy shadow-box, który zrobiłam z pudełka po zapałkach. Inspirowany jest filmową wersją "Alicji w krainie czarów", z Johnym Deppem w roli Szalonego Kapelusznika.

Przód pudełeczka udekorowałam ramką z masy plastycznej, wewnątrz której znalazł się guzik oraz kilka kulek. Na ramce przykleiłam kluczyk (z Retro Kraft Shop) oraz tekturkę z dziurką od klucza. Ramka, kluczyk i dziurka od klucza mają symbolizować przejście do tajemniczego świata magii.
Całość pomalowałam dokładnie białym gesso, a następnie pokolorowałam mgiełkami (czarną, koralową i turkusową) oraz przetarłam w kilku miejscach pastami woskowymi (miedzianą i turkusową). Na koniec dodałam kilka chlapnięć Splashami (czarnym i bordowym).



Tył pudełeczka ozdobiłam za pomocą szablonu i pasty strukturalnej. Po wyschnięciu pomalowałam czarną farbą akrylową, a następnie podkreśliłam wypukłość rombów za pomocą turkusowej pasty woskowej.




Wnętrze "okładki" pomalowałam czarną farbą akrylową, aby pasowało do całości.

Teraz zawartość pudełka. Całość pomalowałam czarną farbą akrylową. Następnie wydrukowałam grafikę w odpowiednim rozmiarze i wkleiłam ją do środka. Dodatkowo wydrukowałam kapelusz, który przykleiłam na kostkach dystansowych, dla uzyskania efektu przestrzenności. Wszystkie czarne powierzchnie pudełeczka przetarłam turkusową pastą woskową. Na koniec dokleiłam uroczą małą filiżankę (od Retro Kraft Shop).



Tak oto powstał miniaturowy, tajemniczy i lewitujący ;) shadow-box.


 Mam nadzieję, że choć trochę się Wam podoba :)

Miłej niedzieli,
Esme


Komentarze

  1. Świetny pomysł! Praca jest boska, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszy mnie, że praca Ci się podoba :)

      Usuń
  2. wow! Jestem pod wrażeniem Kasiu, fantastycznie zmediowałaś to pudełeczko, a i tematyka jest niebanalna :) Zapiszę się do Ciebie na kurs mixmediowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu! Niezmiernie mi miło. I cieszy mnie, że temat wyzwania się podoba. Lubię takie nietypowe tematy ;)
      Na kursik zapraszam, choć jeszcze sporo muszę się nauczyć, aby osiągać efekty, o których marzę... Ale chętnie podzielę się tym, co już umiem ;)

      Usuń
    2. Jak zacznę przygodę "z mixami" to wiem do kogo się zwrócić o wskazówki,a póki co podziwiam Twoje niepowtarzalne prace :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) A po porady oczywiście zapraszam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.