Scrapbooking - identyfikator na IV DLWC

Pewna zagadkowa czarownica...

No i stało się, wielkimi krokami zbliża się mój udział w IV DLWC! Przyjeżdżam do Was ze Śląska w piątek wieczorem i zostaję do niedzieli, więc czeka mnie mnóstwo wrażeń.
W ogromnym świecie scrapowania i rękodzieła jestem całkiem nowa i chyba nikt mnie nie zna, więc identyfikator uważam za rzecz obowiązkową :D

A teraz pora na  rozwiązanie tajemnicy... Chodzi o mój nick: Esme. Dlaczego właśnie taki? Otóż Esme jest bohaterką cyklu książek z serii "Świat dysku" Terrego Pratchetta (jednego z moich ulubionych pisarzy). Tak, to ten sam pan, którego cytat widnieje w moim pierwszym napisanym tutaj poście (O mnie) :) A kimże jest Esme? No oczywiście - czarownicą! :P Cóż tu wiele pisać, Esme i ja mamy sporo wspólnego ze sobą ;)

Abym więc była rozpoznawalna w tym wielkim tłumie, to będę latać na miotle, a co :P Wszak wybieram się na zlot, w dodatku w dużej mierze "babski", więc latanie na miotle wskazane :P

W pracy wykorzystałam elementy wycięte z paska reklamowego papieru "Little black dress" ze Studia75, rameczka jest z serii "Craft Love" tej samej formy, a na tło wykorzystałam wycinankę z serii Time1 od Scrapka. Czarownica wycięta ze zwykłego czarnego papieru i zawieszona w powietrzu na kosteczkach dystansowych.



A oto moja czarownica :)



Oczywiście zgłaszam ją na konkurs zlotowy: KLIK.


Do zobaczenia na zlocie!

Komentarze

  1. Kasiu :D No idealna Ty :D
    Wszystkie Kasie są... takie same :D
    Miłe, kochane, dobre... Czarownice :D

    Miłego dnia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny identyfikator, mówiący coś o Tobie. ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)
      I do zobaczenia jutro (dziś niestety nie dam rady Was odwiedzić, bo najpierw praca, a potem podróż ze Śląska). Ale jutro i w niedzielę widzimy się na miejscu :)

      Usuń
  3. Witaj Esme ;)

    Praca super! A co to jest DLWC? ;)


    Pytanie do Kasi odwiedzającej, która ma dalej Maria Magdalena ;) Kto Ty jesteś?? ;)
    Z pewnością jesteś Kasią z Forum RC - ale którą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, DLWC to Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe. Więcej info znajdziesz pod linkiem zamieszczonym w moim poście powyżej :)

      Usuń
  4. Anonimowy10/23/2014

    Przepiękny identyfikator! Oryginalny i tajemniczy ;) Zazdroszczę udziału w zlocie, niestety chwilowo nie mogę poznać osobiście wszystkich cudownych dziewczyn które pomału ogarniam blogowo, ale kiedyś nadejdzie ten dzień :) Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miło słowa :) Zlot był fantastyczny, bardzo dużo się nauczyłam w czasie zajęć :) Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy. Pozdrawiam również bardzo serdecznie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.