Mini blejtram z ważką - mixed media


Cześć!

Ci z Was, którzy obserwują mój fanpage wiedzą zapewne, że pod koniec sierpnia byłam z wizytą u Idaho. To był fantastyczny, mega pozytywny, twórczy babski weekend. Wróciłam  niego naładowana mocami twórczymi i weną. Oraz zaopatrzona w odlewy z żywicy made by Idaho 😉 Toteż wkrótce po powrocie zrobiłam nalot na pracownię i w "szale twórczym" zrobiłam mixed mediową pracę na okrągłej bazie.

Na pracy przysiadła ważka wkomponowana w pędzel i pokryta złoto-miedziano-zielonymi płatkami do złoceń.




Całość okraszona różnego rodzaju trybikami oraz niewielką ilością niebiesko-zielonych opalizujących Galaxy Flakes. Pojawiły się także białe chlapania, a brzegi bazy pociągnęłam farbą w kolorze czerni ze złotym połyskiem.



A swoją pracę z pędzlem, paletą malarską lub tubkami po farbach możecie zgłosić do wyzwania na blogu Art-Piaskownica.


------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

 

Komentarze

  1. Kapitalna! Bardzo mi się podoba ważka na pędzelku. I te wszystkie szczegóły, połyski, flejki itd., sroka jestem, uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam takie bogate mixed-mediowe prace, cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.