Kartka w kształcie bombki



Cześć!
 
Część moich tegorocznych kartek świątecznych przybiera nietypowe formy. Tym razem przygotowałam kartkę bombkę. Dodatkową ciekawostką jest to, że do jej wykonania nie użyłam w ogóle papierów scrapowych. Bazę stanowi papier w groszki, natomiast grafika z misiem jest... papierem ryżowym, który nakleiłam na kółko wycięte z białego kartonu. Do tego kilka tekturek (ozdobionych pudrem do embossingu na gorąco), trochę sztucznego śniegu, nieco chrobotka oraz wstążka i odrobina chlapań białą farbą i dekoracyjna kartka gotowa 😊 
 








 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊
 

Komentarze

  1. OjaCię... Jakie śliczne... Te rękawiczusie i misiek skradły moje serce. Kształt jest fantastyczny i ta choinka.... A całość ośnieżona... I jesteśmy w latach...Hm 90tych? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna forma kartki, podoba mi się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Miś skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna! Wszystko mi się w niej podoba! A zwłaszcza to, że może być też ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziakowo :) Ładnie dopasowałaś elementy do misia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba mieć "wypasionych" papierów żeby otrzymać "wypasiony" efekt, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bombka, dopracowany każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, pięknie Wam dziękuję za tyle miłych słów :) :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.