Ozdobna zimowa choinka



Cześć!
 
Tegoroczna zima nie odbiega klimatem od kilku poprzednich - śniegu brak. Wyczarowałam więc trochę śniegu na własny użytek. Choinkę na bazie Woodouts pomalowałam na biało, ozdobiłam wzorem z szablonu, przetarłam pastą woskową i dodałam tekturkowe śnieżynki z Artemisji. Następnie nakleiłam ja na bazę, którą przyozdobiłam Artemisyjnymi jelonkami oraz chrobotkiem i foamiranowa poinsecją.
 
 
A jak u Was w tym roku z dekoracjami zimowymi? Jeśli przygotowaliście jakieś, to zostawcie link w komentarzu, chętnie do Was zajrzę 😀

 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Piękna, delikatna ozdoba zimowa! Moje to chyba widziałaś? ;-DBuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka. Tło zrobiłaś cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie jej w tych śnieżynkach. Świetnie też wygląda niegładkie i potuszowane tło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna i wysublimowana :) Mnie oczarowałaś tym projektem. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziękuje bardzo a tyle miłych słów! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.