Tag z przesłaniem - lato wróć!



Cześć!

Lato tego roku chyba nas nie lubi. Jakieś takie mokre i niezdecydowane. Nie czuję klimatu wakacji póki co. Staram się więc zaczarować trochę ten czas. Wiadomo, że jednym, z lepszych sposobów czarowania lata jest stworzenie pracy w wakacyjnym klimacie. I choć jestem zdecydowaną zwolenniczką wędrówek górskich, to w rękodziele z latem kojarzą mi się głównie prace "morskie".
I oto moje przesłanie: "Lato, przyjdź!"
Zapraszam Was do udziału w zabawie tagowej u Artemisji 😊








--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Kurczę, ja bym raczej powiedziała "Korono, odejdź!" W Nowym Sączu ta pogoda jak na razie nie najgorsza, choć oczywiście opadów nie brakuje.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i bardzo wakacyjny tag :) Ja na razie na pogodę nie narzekam, pada, ale też jest słonecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaruj dalej w ten sposób, a na pewno coś z tego będzie! :-)
    Świetny wakacyjny tag.
    Ja też nie czuję, że są wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemawiają do mnie Twoje czary :) Świetny, letni tag.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce, plaża, morze...
    W tym roku tylko w marzeniach
    Świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny tag! Uwielbiam ozdabiane tekturki!
    U nas to samo, jeszcze nie było lata, non stop tylko leje i :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, świetny letni tag! I bardzo ciekawie pomediowałaś tekturki, szczególną moją uwagę zwróciła kotwica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, jak na wakacjach się akurat nie jest, to mieć takie wakacje w domu świetna sprawa...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.