ATC żywioły i... kobieta ;)



Cześć!

I oto oficjalnie zaczęliśmy lipiec. Tegoroczny czerwiec nieco mnie pokonał, dużo się zadziało i doba skurczyła się jeszcze bardziej, niż zwykle... Ale powoli wychodzę na prostą i mam nadzieję, że teraz będzie już spokojniej 😊
A dziś przychodzę do Was z najświeższym ATCiakami. Jest to inspiracja dla nowego, wakacyjnego wyzwania na blogu Art-Piaskownica. Tym razem tworzymy ATC w tematyce "żywioły". Należy stworzyć karty ATC z czterema żywiołami (woda, ogień, powietrze, ziemia) oraz... kobietą. No bo przecież wiadomo, że kobieta to też żywioł 😄
U mnie powstały cztery karty, po jednej na każdy z żywiołów, a na nich umieściłam cytaty związane z kobietami. Ciekawa jestem, czy przypadną Wam do gustu.







--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Przepiękne ATC! Moim znakiem zodiaku rządzi ogień i przyznam, że bardzo jestem Twoją interpretacją tego żywiołu szczególnie zachycona :-) i cytaty świetne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie projekty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne te Twoje ATC! Kolorystyka i faktura - wszystko mnie urzeka.
    I widzę, że nie tylko ja mam wrażenie, że czerwiec zniknął gdzieś zupełnie między majem a lipcem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, niezwykła interpelacja tematu. Piękne atc! Każde inne, a mimo to bardzo spójne i muszą być obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna interpretacja tematu. Piękne kolory i faktury...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.