Elegancka kartka na obronę




Cześć!

Obrona doktoratu to niezwykle ważne i doniosłe wydarzenie. Bardzo często tworze kartki z tej okazji. Zwykle są to rożne interpretacje prostej kartki do koperty. Tym  razem powstała kartka zupełnie inna: elegancka, bogato zdobiona, przestrzenna i w pudełku. Sięgnęłam po format DL, rzadko się u mnie pojawiający. Stworzyłam kartę w stonowanych, kobiecych kolorach, ozdobioną kompozycjami kwiatowymi, a jedynym akcentem sugerującym okazję jest personalizowany napis. Dodatek, który zawsze umieszczam na kartkach z okazji obrony doktoratu, czyli biret, umiejscowiłam na okładce pudełka na kartkę.

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

elegancka kartka z okazji obrony doktoratu

Ostatnie miesiące, od połowy marca począwszy, obfitowały u mnie w wielość emocji, wydarzeń i zmian. Mój wysokowrażliwy układ nerwowy uległ przebodźcowaniu, a ja czułam, że potrzebuję oddechu. Z niecierpliwością wyczekiwałam urlopu. Pojechałam z mężem i córcią na tygodniowy trip po Pomorzu. Z namiotem, na polach namiotowych, w trybie koczowniczo-turystyczno-leniwym. Głowa odpoczęła, układ nerwowy doznał ukojenia, można wracać powoli do świata i ludzi
Praca z dzisiejszego wpisu hest, jak widać, zaległa. Chciałam jednak ją Wam zaprezentować. A tym wpisem, mam nadzieję, wracam do regularnego publikowania, a także (przede wszystkim) regularnego tworzenia, bo bardzo tego potrzebuję 💗

--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękna kartka. Bardzo elegancka. Cudna jest ta spływająca kompozycja kwiatowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!
    Zazdroszczę urlopu koczowniczego. :D Mam nadzieję, że mieliście dobrą pogodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, pogoda była bardzo dobra. Co prawda momentami trochę za mocno wiało, ale było ciepło i nie gonił nas deszcz. Wyjazd mega udany :)

      Usuń
  3. Cudne, nie nudne ;) Bardzo przyjemna kartka Kasiu. Rozmiar DL daje wiele możliwości, bardzo ciekawie zaaranżowałaś przestrzeń. Piórko i koronka to bardzo ciekawy element :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu :) Mnie DLki zwykle sprawiają kłopot, ale ta kartka jakoś smam się zrobiła ;)

      Usuń
  4. Oj tak, to były bardzo intensywne i dziwnie miesiące. Fajnie, że urlop Ci się udał :) Życzę radości tworzenia, bo to jest bardzo potrzebne :)
    Piękny, bardzo kobiecy komplet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, na nowo odnajduję tę radość i dobrze mi z tym :)
      Cieszy mnie, że kartka Ci się spodobała :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie pomalowane tekturki, zarówno ta okrągła jak i liście mi się podobają. Urocze różyczki i ładnie skomponowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję, Martyno :) Miło mi, że dostrzegłaś tyle interesujących szczegółów :)

      Usuń
  6. Przepiękna kartka!
    Fajnie, że odpoczęliście - to potrzebne, zwłaszcza teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To prawda, odpoczynek był nam bardzo potrzebny.

      Usuń
  7. Piękna, gustownie dobrane dodatki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.