Wiosenna dekoracja - jajka w stokrotkach



Luty właśnie dobiega końca. Już jutro marzec, a wraz z nim wiosna. A wkrótce także Wielkanoc. Czas odkurzyć wiosenne i wielkanocne dekoracje z poprzednich lat, a także przygotować coś nowego. U mnie w tym roku pojawiły się jajka z wiosennymi kwiatami.

Dekorację wykonałam na bazie z MDF, a do jej ozdobienia użyłam farb kredowych, pasty strukturalnej i papieru ryżowego.







A jeżeli ciekawi Was, jak wykonać taką wiosenną dekorację albo może nawet chcielibyście wykonać podobną wraz ze mną, to serdecznie zapraszam na live, który poprowadzę w dniu 21.03.2020. o godz. 10:00 w grupie Świry Rękodzieła Inspirują.


--------------------------------------------------
Zapraszam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękne jaja, wspaniale je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna struktura <3 pięknie się prezentują, super Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle piękne! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ozdoba, wspaniale wprowadza w świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Muszę się nauczyć działać z papierem ryżowym, ale zawsze się bałam, że go podrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jaja 😍 szkoda, że póki co nie mam miejsca na ozdoby, bo sama bym się skusiła, żeby zrobić dekoracje świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci to wyszło. iście wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu jak pięknie wyszło...śliczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne jajka! Wyszły Ci naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu wspaniałe jajka z chęcią obejrzałabym live ale akurat wtedy mnie nie ma :( czy będzie on zapisany żeby potem obejrzeć?? Bo jajka są obłędne, najchętniej to bym do Ciebie wpadła na kawę i razem z Tobą je zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajeczka pięknie malowane! Grafika stokrotek daje wrażenie przestrzenności :) Chętnie obejrzę li a! Do usłyszenia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.