Czekoladownik z jesienną nostalgią




Cześć!

Jesień tuż, tuż, więc teraz już bez skrępowania "atakuję" jesiennymi projektami 😄 Tym razem czekoladownik, w pastelach i z jesienną kompozycją. Zamykany papierową opaską. Kilka listków, jabłuszka i zegar - symbol upływającego czasu, zmieniających się pór roku. Chyba trochę nostalgicznie wyszło 😉 Ale po dodaniu słodkiej zawartości powinien rozweselić obdarowanego. A kto nim zostanie? Czas pokaże 😊




A teraz niespodzianka.
Ten oto czekoladownik trafi do mojej pary wymiankowej w  jesiennej wymianie czekoladowników.
Kto się jeszcze nie zapisał - zapraszam serdecznie 😊
Ostateczny termin mija w niedzielę.


 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam cieplutko 😊

Komentarze

  1. Jest śliczny, a ta Twoja jesień taka ciepła, całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jesienne kolory, uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i....delikatny! Wszystkie moje jesienne prace sa takie "mocne" w kolorystyce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, jesienna piękność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny, ma takie delikatne kolory i klimacik ,bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny:) ja mój pokażę dopiero, jak wyruszy do wymiankowej pary:D nie mogę się już doczekać finiszu zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja kompozycja. Uwielbiam takie kolory i klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, jesienny ale delikatny klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesiennie robi się u Ciebie Kasiu :) Bardzo lubię prace, w którch dodatkiem - głównym dodatkiem jest taka opaska :) Bardzo klimatycznie wyszło! A czy te listki to papier czy tekturki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Listki to tekturki, z Wycinanki, z lekko potuszowanymi brzegami.

      Usuń
  11. Piękny i klimatyczny czekoladownik, ktokolwiek go dostanie powinien być zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, super projekt na takie długie jesienne popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jesienny czekoladownik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prześliczny, na pewno obdarowany się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, i taki ciepły jak jesień, którą lubię... Dziękuję za rozjasnienie mi tej słoty, którą mam dzisiaj za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :) Cieszy mnie niezmiernie, że moja wersja jesieni podoba się Wam :) Ściskam i pozdrawiam Was serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.