Czarno-pomarańczowa kartka z mediowym tłem



Czasem nachodzi mnie ochota, aby zrobić kartkę, do której nie wykorzystuję gotowych papierów we wzory. Tak powstała również dzisiejsza moja inspiracja.
Tło stworzyłam sama, używając stempla ze spękaniami i szarego tuszu. Następnie papier pochlapałam pomarańczową mgiełką. Brzegi ozdobionego w ten sposób arkusza pocieniowałam również szarym tuszem.
Tekturki pomalowałam czarnym gesso i pastą pękającą. Do tego kwiaty z foamiranu, kilka naturalnych piórek i napis 😊



------------------------------------------------------
Czy zdarza się Wam
samodzielnie tworzyć tło do kartek?
Zapraszam dyskusji
i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Świetna kartka i cudne tło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z pięknym tłem. Ja wcześniej robiłam sobie tła do kartek zwłaszcza przy pomocy stempli i akwareli a teraz jakoś zaprzestałam ,chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że dzięki temu wpisowi przypomniałaś sobie o takim sposobie tworzenia :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda to tło. Kwiaty pięknie się na nim prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest,fajnie wyszło Ci to tło :)
    Kiedyś bardzo często sama robiłam tła do prac, a ostatnio jakoś przestałam, nie wiem dlaczego. Ale zachęciłaś mnie, żeby do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że Cię zainspirowałam :) Ciekawa jestem Twoich prac z własnymi tłami :)

      Usuń
    2. Na pewno coś niedługo stworzę, a na razie zostawiam kilka starych prac z tłami przeze mnie zrobionymi, niektóre to prawdziwe zabytki ;)
      https://fabrykachimer.blogspot.com/2010/09/znowu-wracam.html
      https://fabrykachimer.blogspot.com/2011/08/porzucam.html
      https://fabrykachimer.blogspot.com/2011/08/na-brazowo.html
      https://fabrykachimer.blogspot.com/2014/10/mediowy-portret.html

      Usuń
    3. No trochę tego robiłaś :) Ale, ja tu widzę w zasadzie same stare prace! Może pora na jakoś nowy projekt z mediowym tłem? ;)

      Usuń
  5. Świetne tło. Zdarza mi się tworzyć tła coraz częściej. Najbardziej lubię akwarelowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja jakoś w ostatnim czasie "na łatwiznę" idę i częściej sięgam po gotowe papiery. A tworzenie własnego tła to przecież super zabawa :)

      Usuń
  6. Rewelacja, spękania "jak żywe" , a połączenie z pomarańczem nader oryginalne i bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, tło rewelacyjne a te kwiaty tak energetyczne, że od razy człowiekowi się robi cieplej na duszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, świetny ten stempel spękania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię ten stempel, do różnych projektów się sprawdza.

      Usuń
  9. Pięknie ci wyszedł ten popękany papier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny minimalizm a zarazem energia koloru ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę Kasiu, że ostatnio piórka u Ciebie w natarciu:) Świetna paleta barw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piórka ostatnio za mną "chodzą" :D Jakoś tak mam, że jak mnie jakaś technika lub dodatek dopadnie, to ląduje w niemal każdej pracy ;)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.