Kartka noworoczna mixed media




W kolorach tęczy

Witajcie w Nowym Roku!
W ten pierwszy dzień roku 2017 chciałam Wam pokazać kartkę noworoczną stworzoną całkowicie "od podstaw".
Do zrobienia tła użyłam stempli i pudrów do embossingu, a następnie całość pokolorowałam tuszami i spryskałam wodą.
Cyfry powstały z tych samych materiałów, ale nakładanych w odwrotnej kolejności. Najpierw użyłam tuszów i wody, a na koniec całość pokryłam holograficznym pudrem do embossingu.
Powstała praca bardzo kolorowa i błyszcząca, niosąca (mam nadzieję) radość i optymizm :)







Korzystając z okazji życzę Wam wszystkiego najlepszego
w Nowym Roku! Pomyślności i spełnienia marzeń,
tych dużych, i tych małych :)

Komentarze

  1. Śliczna jest, to tło mnie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia na tej BOSKIEJ kartce! Na żywo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że trafiłam i kartka przypadła Ci do gustu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.