Kartka urodzinowa dla fryzjera (salonu fryzjerskiego)

 



Cześć!
 
Być może wiecie, że lubię robić nietypowe prace. Ostatnio miałam okazję zrobić taką właśnie kartkę. Powstała ona z okazji piątych urodzin salonu fryzjerskiego, zatem ważne było, aby znalazło się w niej logo salonu oraz elementy kojarzące się z fryzjerstwem. Logo po prostu wydrukowałam, natomiast atrybuty fryzjerskie znalazłam wśród artemisyjnych tekturek oraz na papierze Alibi z kolekcji My Dear Watson od UHK Gallery. Do całości dodałam jeszcze motyw cegiełek, które kojarzą się z tym salonem fryzjerskim (wnętrza są loftowe ze ścianami z gołą cegłą).
 

  Ciekawa jestem, jak Wam się spodoba ten zestaw.
 
 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Pomysłowa! Bardzo mi się podobają te cegiełki, robiłaś je maską?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i w temacie fryzjerskim, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, Wygląda super! A zakład fryzjerski ma już piękną kolekcję prac Twojego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu :) I to prawda, posiadają już niezłą kolekcję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.