Kartka dla chłopca z okazji Chrztu Świętego

 



Cześć!
 
Kartki z okazji Chrztu Świętego jakoś nieczęsto goszczą w mojej pracowni. Ostatnio nieco się to zmieniło i w niezbyt długim okresie czasu powstały dwie. Poprzednia kartka była przeznaczona dla dziewczynki, tym razem powstała kartka dla chłopca. Obie kartki są z okienkiem, stworzone według takiej samej mapki. Niezawodny znów okazał się wianek z kolekcji tekturek od Artemisji, szalenie mi pasuje do tej kwiatowej kompozycji przy okienku. Niezastąpione były też papiery Studio75 z kolekcji "Forever in love" - pastelowe, delikatne i eleganckie.
Kartka jest prosta i delikatna, ale efektowna przez tę kwiatową kompozycję 😊
 






 
 

------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html
 

 

 

 

Komentarze

  1. Przepiękna kompozycja kwiatowa. Uroczy komplecik. Okienko wygląda bardzo fajnie a i skromne pudełeczko wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanbiały komplet. Kwiaty bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnie elegancka pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, lubię kartki na chrzest w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny komplecik. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy komplet, śliczny kwiatowy bukiet :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.