Wymianka czekoladowników - podsumowanie




Cześć!

Ten piękny jesienny czekoladownik, który widzicie w nagłówku nie został wykonany przeze mnie, ale jest mój 😉 To czekoladownik, który dostałam od Ireny w ramach wymianki czekoladowników u Kaś. A w środku - pyszna czekolada, doskonale spełniająca moje potrzeby. Irena sporo się napracowała, żeby taką znaleźć, więc po wielokroć dziękuje ❤️
Czekoladownik od Ireny jest cudownie jesienny. Piękne kolory, idealnie dobrane dodatki, no i ten kleks laku wewnątrz, z zatopioną w nim gałązko wrzosu... Cudowności
😍 Zresztą, zobaczcie sami!





A jaki czekoladownik przygotowałam dla w ramach wymianki? Tego dowiecie się wkrótce, jak tylko dotrze on do Ireny 😊


-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Twój śliczny czekoladownik wczoraj do mnie doleciał! Podsumowanie u mnie już na blogu: https://wytworki.blogspot.com/2019/10/jesienna-wymiana-czekoladownikow.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ps: śliczne zdjęcia!, a te dyńki fioletowe są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny czekoladownik dostałaś, ja na swój jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cudny jest :)
      Mam nadzieję, że Twój wkrótce do Ciebie dotrze!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.