Jesienny czekoladownik z darami lasu i ogrodu




Kilka dni temu pokazywałam Wam czekoladownik, który przywędrował od Ireny. Dostałam go w ramach jesiennej wymianki, która organizowałam wraz z Kasią. Dziś chcę Wam pokazać, co Irena dostała ode mnie. 

Jesienny czekoladownik z darami lasu i ogrodu

Czekoladownik, który przygotowałam jest bogato ozdobiony darami jesieni: z lasu i ogrodu. Mamy tu miechunkę, makówki, malutkie szyszki i żołędzie. Wszystko zgromadzone w czasie jesiennych spacerów po lesie i po własnym ogrodzie. Kompozycję uzupełniłam sztucznymi gałązkami, jabłuszkami i żółtymi pręcikami. Dodałam też paseczki złoconej folii i kilka motyli.
Środek ozdabia wiersz o jesiennym liściu 😊 Do środka czekoladownika włożyłam czekoladę, która, jak przystało na czas jesienny, po brzegi wypełniona była całymi orzechami 😉





--------------------------------------------------
Przesyłam moc ciepłych pozdrowień
😚

Komentarze

  1. Piękny czekoladownik ...uwielbiam takie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza wymiankowa zabawa powoli dobiega końca. Mam nadzieję, że niebawem zobaczymy wszystkie czekoladowniki, jakie powstały u pozostałych osób... :) Kasiu, a Twój jest szalenie jesienny i bardzo pogodny oraz oryginalny w dodatkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest:) Uwielbiam takie naturalne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, prawdziwie jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekny ten czekoladownik Kasiu zrobiłaś, zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest prześliczny! a czekolada była mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać taką z największymi orzechami ;) No i oczywiście bez oleju palmowego :D Cieszy mnie, że smakowała.

      Usuń
  7. Dziewczyny, dziękuję, dziękuję, uskrzydlacie mnie swoimi komentarzami :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak pięknie i subtelnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudo! A te kolory prawdziwie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowny! Widziałam go już wcześnie u Rysy , ale wciąż mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca praca, piękna, jesienna, bogata a ozdoby jesienne. Baaardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.