Kamienny konik morski




Cześć!

Dzień mam dla Was kolejną morską dekorację. Tym razem jest to kamienny konik. Jest to wynik zabawy moimi nowymi nabytkami - pastą kamienną oraz gesso vintage. Tymi dwoma preparatami, jak się okazuje, można uzyskać bardzo ciekawy efekt 😊
Na tak przygotowanej bazie ułożyłam kompozycję z patyczków, mchu curly, chrobotka, piasku i muszelek, które przywiozłam kiedyś z wyjazdu na Korfu. Na koniec jeszcze napis i gotowe 😉










 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Konik jest cudowny!
    Kochana gesso vintage?

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!!!!!!! Jestem zachwycona!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca, cudne dodatki, bardzo mi się podoba uzyskany efekt kamienia 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej nie mogłaś wykonać tego konika Kasiu! Jest przecudowny, świetne są te preparaty, których użyłaś. Wyszlo bardzo naturalnie! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny. Ta pasta kamienna wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, ale piękny! W takiej formie idealnie pasowałby do moje łazienki. :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super faktura...konik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy jest. Też taki chce :) Musze poszukać tej pasty kamiennej, super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna dekoracja, podoba mi się efekt jaki uzyskałaś, konik naprawdę wygląda jak wyjęty z dna morza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały! Boski efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.