Romantyczne pudełko na cukierki




Cześć!

Nastał czerwiec, a wraz z nim gorący okres weselny. Dlatego dziś mam dla Was propozycję opakowania na cukierki (bądź inne łakocie). Takie pudełko śmiało może być upominkiem dla nowożeńców, jak również formą podziękowania dla gości.


Romantyczne pudełko na cukierki


Pudełko wykonałam na kraftowej bazie, którą okleiłam dookoła taśmą jutową (z koronką). Następnie stworzyłam pastelową kompozycję kwiatową, uzupełnioną sizalem listkami i pręcikami. Całość zamykana jest kokardą z jasnej wstążki.

Gotowe 😊






Pudełeczkiem zapraszam Was do udziału w nowym wyzwaniu na blogu Od A do Zet.
-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Pięknye cudne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko. Bardzo lubię 'surowość' projektów, którą dodaje papier kraftowy. Cudo ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię dodatek papieru kraft, choć nie zawsze mam na niego pomysł ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjne pudełko, bardzo lubię kraftowy papier w pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo go lubię, choć nieczęsto sięgam po niego.

      Usuń
  4. Świetne! Bardzo mi się podoba kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ono piękne. Wspaniały projekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudniaste pudełko, świetny pomysl na prezent cukieraski w takim pudełku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i bardzo romantyczne pudełko w nieco rustykalnym klimacie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki romantyczno-rustykalny styl chciałam osiągnąć, więc cieszę się, że mi się udało :)

      Usuń
  9. Piękne jest, bardzo romantycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna praca! Bardzo romantyczne te róże...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.