Klasyczna ślubna kartka w pudełku




Cześć!

Dawno nie tworzyłam takiej klasyki, jak tym razem. Oto kartka ślubna, w odcieniach kremu, z obrączkami i w pudełku. Delikatna, ale jednocześnie bogata w dodatki.


Kremowa kartka ślubna


Wśród dodatków na kartce znajduje się wiele elementów: koronki, kwiaty (papierowe i jeden duży z foamiranu, zrobiony przeze mnie), sznureczki, pręciki, listki i gałązki, róże na tiulu, obrączki (wyglądają, jak prawdziwe 😁) i napis, który ozdobiłam pudrem do embossingu w kolorze złamanej bieli.
Pudełko do kartki, jak to u mnie, ozdobione "na płasko", służy jako opakowanie na kartkę, a nie dodatkowa dekoracja. Jakoś tak mam, że pudełka wolę ozdobione bez wystających elementów, co by się nic w drodze nie urwało. Użyłam więc tylko ozdobnego papieru, tekturkowej ramki (w której jest napis), a boki pudełka okleiłam taśmą washi.




Pracą biorę udział w zabawach:

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/05/wyzwanie-kwiatowy-zawrot-gowy.html 

http://apscraft.blogspot.com/2019/05/wyzwanie-20-bingo.html
 Linia skośna: kwiaty, złoto, koronka
(w pracy użyłam produktu ze sklepu: obrączki, to moja nowa ślubna miłość 😁) 

-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊
 

Komentarze

  1. Piękna, elegancka kartka! Z pudełkami mam dokładnie tak samo - dla mnie to też opakowanie, a nie dekoracja, więc zależy mi, żeby odbiorca kartki mógł ją wygodnie przechowywać. Przy mega ozdobnym pudełku musiałby szukać pudełka na pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie trzeba by pudełko na pudełko :D Choć nie ukrywam, że takie ozdobne pudełka podobają mi się. U mnie wygrywa jednak praktyczna strona.

      Usuń
  2. Piękna i elegancka pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Pięknie delikatny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplet. Wszystko dopieszczone w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, romantyczna pamiątka, na pewno będzie udanym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka i te obrączki wyglądają jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, pełna delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet Kasiu :) Cieszy nas Twa nowa miłość :)
    Jednocześnie dziękujemy za wspólna zabawę z nami :)
    Pozdrawiam w imieniu DT APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie nowe miłości :D
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.