Upcykling - pudełko w nowych szatach


Muszę się Wam do czegoś przyznać. Jestem nałogową kolekcjonerką wszelkiego rodzaju pudełek, pudełeczek i pojemniczków. Uwielbiam przerabiać je, dawać im nowe życie, zamiast wyrzucać do kosza. W ogóle od pewnego czasu dążę do życia w stylu "zero waste" (czyli totalna redukcja produkowania odpadów), choć mam świadomość, że jeszcze wiele zmian przede mną (i moją rodziną). Ale świadomość to już bardzo dobry początek. W pracowni także staram się produkować jak najmniej odpadów i wykorzystywać do maksimum materiały, które posiadam. Potrafię twórczo wykorzystać nawet odpady papierowe, które powstają w trakcie wycinania wykrojnikami 😉
Z coraz większym zamiłowaniem zajmuję się tzw. upcyklingiem. czyli przetwarzaniem odpadów poprzez nadawanie im nowej, większej wartości.

Tym razem postanowiłam przerobić pudełko po czekoladkach. Bardzo smacznych zresztą 🙂 Takie oto:
Postawiłam na błękit. Bardzo lubię ten kolor, a jakoś ostatnio niewiele prac w tym kolorze pojawia się u mnie. Czas to zmienić.
Wieko pudełka okleiłam niebieskim papierem w serduszka, dodałam arkusz w czerwoną pepitkę, a na wierzch kompozycję kwiatowo-roślinną i napis. Bardzo lubię otaczać się takimi sympatycznymi, motywującymi napisami. Wokół wieczka dodałam jeszcze koronkę i akrylową różyczkę, dzięki czemu praca jest fajnie wykończona. Wyszło wiosennie, kobieco, delikatnie i romantycznie, czyli dokładnie tak, jak chciałam 😏





Ciekawa jestem, czy też wykorzystujecie w swoich pracach materiały "z odzysku" 😉
Jeżeli tak, to koniecznie podzielcie się ze mną linkami do wpisów!
-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam serdecznie,

Komentarze

  1. Piękna kompozycja kwiatowa! Pudełko w nowej szacie wygląda romantycznie, podoba mi się pomysł z otoczeniem koronki. Jesteś pomysłowa Kasiu, ja z pewnością wyrzuciłabym pudełko zaraz po zjedzeniu czekoladek, a Ty wspaniale je wykorzystałaś :) Jestem ciekawa co teraz będzie w środku pudełka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za tyle miłych słów! Niezmiernie miło mi czytać takie komentarze :* A w pudełku, póki co, są gumki do włosów Oli. Z czasem pudełko zmieni przeznaczenie, bo Ola dostanie swoje pudełko z dziecięcą grafiką. Tylko muszę je najpierw zrobić ;)

      Usuń
  2. Piękne pudełeczko :) Uwielbiam wykorzystywać materiały z odzysku :)
    https://kulskowo.blogspot.com/2018/04/683-lampka-oliwna.html
    https://kulskowo.blogspot.com/2018/01/620-wyzwania-niekartkoweptaki.html
    https://kulskowo.blogspot.com/2017/12/617-mixedmediowa-puszka-goscinne.html
    https://kulskowo.blogspot.com/2017/11/597-pudeko-dla-ani.html ... itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) Takk, tak, wiem, że takich "odzyskiwaczy" jest więcej ;) I bardzo dobrze, może dzięki temu choć trochę przyczynimy się do polepszenia stanu środowiska.

      Usuń
  3. Prześliczne jest, pięknie je skomponowałaś :)
    Też lubię przerabiać różne pudełka, kilka nawet czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      I niecierpliwie czekam na Twoje przeróbki!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.