Kartka ślubna w brzoskwiniach



Tworzenie kartek ślubnych sprawia mi ogromnie dużo przyjemności. Kartki na tę okazję są pełne uroku, bogato zdobione i niezwykle eleganckie - sama radość 😊 Lubię niekiedy pobawić się kolorystyką i zrobić kartkę, w której nie wykorzystuję zbyt wielu kolorów. Tak było tym razem. Na tle delikatnej złamanej bieli dodałam mocniejszy akcent kolorystyczny - kolor brzoskwiniowy. W tym kolorze są kwiaty, pręciki, kamyki oraz serce z masy i tekturkowy napis, które pomalowałam brzoskwiniową Inką Gold. Całość zamknęłam w pudełeczku, na którym znajduje się kłódka w kształcie serca oraz serduszko. Oba również pomalowane Inką.




Praca wędruje na wyzwania:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-goscinnej-projektantki-kwietnia.html 

http://scrapek.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-nr-67-uzyj-masy.html 

-------------------------------------------------------- 
Dziękuję, że mnie odwiedzacie,
przesyłam moc pozdrowień,

Komentarze

  1. Delikatna i urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, subtelny i romantyczny komplet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.