Wielkanocna kartka z gniazdkiem


Wielkanoc nieodłącznie kojarzy mi się z jajkami. Najlepiej takimi nakrapianymi. A skoro jajka, to również gniazdko. I w gniazdku takie właśnie nakrapiane jajeczka 🙂 Pomysł na kartkę "urodził" mi się tuż przed zaśnięciem i musiałam się mocno powstrzymywać, żeby bardzo późnym wieczorem nie wyskoczyć z łóżka i nie popędzić do pracowni 😀 Miałam tylko nadzieję, że pomysł nie ucieknie przez noc. Jak widać, udało się. Na kartce wymościłam gniazdko, w nim umieściłam jajeczka, a obok gniazdka kurki. Choć, przyznaję, dość nieproporcjonalne w stosunku do jajek 😛




Pracę zgłaszam na wyzwania:
http://filigranki-pl.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-32-pisanki-kraszanki.html 
Konkurs -Kartka na Wielkanoc 
https://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/03/marcowe-wyzwanie-27.html
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,

Komentarze

  1. Śliczna :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna, niezwykle urocza praca, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, dziękuję ;) Przesyłam moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna, delikatna karteczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/30/2018

    Bardzo lubię kartki z gniazdkami:) Super praca. Dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też się podobają gniazdka. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Utkane gniazdko z jajeczkami szalenie przykuwa uwagę :) Pomimo braku kwiatów kartka prezentuje się wiosenne! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu u filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zieleń i gniazdko z jajeczkami - nawet bez kwiatków musiało być wiosennie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.