Czekoladownik na dobry początek


Z początkiem tego miesiąca rozpoczęłam współpracę z producentem papierów, sklepem Craft O Clock. W powitalnym poście możecie przeczytać krótki wywiad z moją osobą, jeśli ktoś z Was ma ochotę 😉
Z okazji powitania powstała moja pierwsza praca inspiracyjna - czekoladownik. Zrobiłam sobie takie małe "postanowienie" noworoczne, żeby zawsze mieć w rezerwie czekoladownik i przynajmniej po jednej kartce na różne okazje. Żeby się później nie okazywało, że robię na ostatnią chwilę 😝
Na pierwszy ogień z tej listy poszedł czekoladownik, który powstał z kolekcji Zimowe chwile, choć jak dla mnie ta zieleń jest już bardzo, bardzo wiosenna 🌼🌸💮
Czekoladownik zawiązany dookoła sznureczkami, dzięki czemu powstał całkiem fajny prezent 🙂








Przesyłam serdeczne pozdrowienia, dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz 😗
Esme

Komentarze

  1. Gratuluję współpracy :)
    Piękny ten czekoladownik, taki delikatny. Lubię połączenie zielonego z czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A połączenie czerwonego z zielonym też lubię, a jeśli jeszcze przełamane beżem, to zyskuje dużo delikatności.

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.