Exploding box z okazji 50. rocznicy ślubu

W eleganckiej szarości i bieli, z kroplą łososiowego

Bardzo dawno nie robiłam exploding boxa. Jakoś nie było okazji. Ta nadarzyła się całkiem niedawno - otrzymałam zamówienie na exploding box z okazji 50tej rocznicy ślubu.

Taka okazja wymagała eleganckiej oprawy. Postawiłam zatem na piękne szarości z kolekcji Oczarowanie od BloomCraft oraz kremowe i łososiowe dodatki.


Centralne miejsce exploding boxa zajmuje bukiet kwiatów i złota liczba 50. Wszak 50ta rocznica ślubu nazywana jest Złotymi Godami :)



Ścianki exploding boxa zostały udekorowane zdjęciem ślubnym pary (zdobycie go było ponoć nie lada wyzwaniem!), kartką z kalendarza (którą zaprojektowałam sama), dekoracją z serduszek oraz kieszonką z tagiem (miejsce na wypisanie osobistej dedykacji dla Jubilatów).






Dodatkowo, pod wieczkiem, umieściłam małą kopertkę na upominek w formie banknotowej ;) Ale kopertka jakoś nie przypomniała o sobie w trakcie sesji i nie załapała się na zdjęcie :P

Exploding box jest moją inspiracją w najnowszym wyzwaniu na blogu BloomCraft - bingo, na które serdecznie zapraszam :)




Miłego i twórczego tygodnia,
Esme

Komentarze