Zwierciadło duszy - fotorelacja


Cześć!

Po kilkumiesięcznej przerwie wróciłam do czegoś, co kocham miłością wielką. Znów prowadzę warsztaty. Tym razem z moim programem zawitałam w ITD Collection w Łodzi i poprowadziłam warsztaty kreatywne (blejtram mixed media) oraz warsztaty fotograficzne "Podstawy fotografii w rękodziele".

Uczestniczki były bardzo zadowolone, ja również 😊 Zostałam cudownie przyjęta przez Gospodynie i na pewno jeszcze pojawię się w tym miejscu z kolejnymi tematami warsztatowymi. Już szykuję kolejne propozycje, także wypatrujcie informacji 😃

A tymczasem zostawiam krótką fotorelację z warsztatów mixed media (bo z fotograficznych... nie mam zdjęć 😂).







A takie kadry złapałam w czasie, gdy kursantki tworzyły swoje prace 😍




 

 ------------------------------

Ze słonecznymi pozdrowieniami
(czuć, że wiosna się zbliża!) 💗
 

Komentarze