Kartka ślubna w pudełku z sercem (lub na walentynki)

 


Cześć!
 
Walentynki lada chwila, więc serduszka zaczynają wyskakiwać z przysłowiowej lodówki 😉 Również u mnie się pojawiły, tutaj na kartce z pudełkiem. Co prawda kartka jest w wersji ślubnej, ale napis przytwierdzony jest tymczasowo i można go zmienić na dowolny inny. Komplet jest bardzo romantyczny, delikatny i pastelowy, za to bogaty kompozycyjnie. Róże, tekturkowe listki, piórka, gnieciona wstążka, pręciki kwiatowe, scrapki, - sporo tutaj elementów. Do tego przygotowałam pudełko z otworem w kształcie serca, którego brzeg ozdobiłam koronką.
 







 
 Ciekawa jestem, czy taki komplet przypadnie Wam do gustu.
 
 

------------------------------

Z serdecznymi pozdrowieniami 💗

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

 

Komentarze

  1. Zawsze mnie zachwycają Twoje kompozycje! Są cudne i od razu wiadomo, że Twoje. I uwielbiam to, że robisz dużo zdjęć ze zbliżeniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszy mnie, że moje prace są rozpoznawalne i charakterystyczne. A zdjęcia lubię robić, więc z przyjemnością fotografuje szczegóły w zbliżeniach :)

      Usuń
  2. Komplet perfekcyjny, piękny i zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.