Lawendowa kartka kaskadowa

 


Cześć!

Romantycznie, pastelowo, lawendowo 😊 Lubię tworzyć takie kartki, są bardzo bliskie mojemu sercu.
Tym razem sięgnęłam po formę inną, niż klasyczna i zrobiłam kartkę kaskadową. Jest to najprostsza wersja tego rodzaju kartki (bo są też kaskady podwójne i dwustronne).
Kartka nie ma napisu, bo będzie sobie czekała "w zapasie". Taka kartka na ostatnią chwilę, gdy niespodziewanie jest potrzeba komuś wręczyć. Wtedy tylko dodam napis i gotowe!

Ciekawa jestem, czy taka kartka przypadnie Wam do gustu.

 








------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Mnie się podoba bardzo! Ale dla mnie takie formy są zbyt trudne i nie wierzę, kiedy piszesz, że to proste. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest trochę docinania odpowiednich kawałków papieru. A reszta to już tak, jak zwykle - ozdabianie :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się kwiatek umieszczony w środkowej cześć - będzie zdobił życzenia, a jednocześnie zdobi całą pracę, gdy kartka jest zamknięta. Śliczne kolory, delikatnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Fajnie, że zwróciłaś uwagę akurat na ten akcent, mnie tez się on bardzo spodobał.

      Usuń
  3. Zachwycająca. Uwielbiam taka pastelową kolorystykę, ale mi jakoś nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.