Ramka mixed media ze spękaniami

 


Cześć!

Czy lubicie dokumentować wspomnienia na zdjęciach? A następne oprawiać te zdjęcie np. w ramki? Ja bardzo lubię. Taka ramka ze zdjęciem przywołuje miłe wspomnienia. No i sama w sobie jest równiez atrakcyjną dekoracją.

 

Tę ramkę zrobiłam dla koleżanki, jako prezent urodzinowy. Zieleń to jej ulubiony kolor.
Pracę wykonałam na bazie Woodouts, którą pomalowałam zieloną metaliczną farbą, pokryłam preparatem do spękań, a na kocu poprzecierałam brązowym tuszem. Wnętrze ramki oklejone jest papierem Craft O'Clock.


Dodatkowo nakleiłam dwie kompozycje z kwiatów, metalowych serwetek, pręcików i gałązek (te ostatnie ze Scrapkowo). Na jednym z boków nakleiłam dodatkowo maleńki kluczyk.



------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


 

Komentarze

  1. Jest przecudowna! Obłędna! Uwielbiam ramki i zdjęcia, przymierzam się do ozdabiania ramek, ale jakoś nie mogę się zabrać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, potrzebujesz motywacji, czy mobilizującego kopniaka? :D

      Usuń
  2. Piękna taka leśna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo prezentuje się równie wspaniale co na zdjęciach ;) Bardzo dziękuję :* Ramka sama w sobie jest piękną dekoracją...-czeka jeszcze na odpowiednie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasieńko, cieszy mnie, że upominek sprawił Ci radość :)

      Usuń
  4. Piękna rameczka, wbrew kolorom bardzo delikatna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewcia, cieszy mnie Twój odbiór mojej pracy :) Buziaki ślę również :*

      Usuń
  5. Wyjątkowo wyglądająca ramka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ramka. Cudne przejścia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.