Romantyczna, pastelowa kartka


Cześć!

 

Ostatnio niezbyt często tworzę. Zmiany zawodowe powodują, że jakoś nie potrafię się odnaleźć jeszcze w nowej organizacji. Ale bardzo mi brakuje intensywnej twórczości, więc muszę się zmotywować i wygospodarować więcej czasu na tworzenie. Póki co posprzątałam pracownię i naszykowałam materiały do mojej kolejnej pracy - to chyba dobry początek? 😊

A tymczasem niedawno powstała romantyczna kartka. Z przesłaniem. Jakoś bliskie są mi ostatnio prace, które niosą ze sobą przesłanie, misję i dobre słowo. Tę kartkę póki co zostawiam dla siebie, tak samo jak zostawiłam sobie kartkę z gorsetem. Teraz obie stoją na półce i przypominają o ważnych sprawach.










Romantyczną kartką zapraszam Was do udziału
w zabawie na blogu Art-Piaskownica
 
 
 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Piękne kolory! Ta miętowa wstążka wygląda, jakby to były listki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka.
    Niby prosta prawda, a tak często o niej zapominamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i kwiatowy bukiet :) i przesłanie - bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka Kasiu :) Myśl przewodnia jak najbardziej nakłaniająca do działania!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.