ATC waga (lekka)



Cześć!
 
Powiem Wam, że oprócz projektów skomplikowanych, mediowych i bogatych w detale, lubię też proste formy. Nie tylko ze względu na rozmiar projektu (małe ATC), ale też z uwagi na dodatki. Tak, jak w przypadku tych kart. Tło zrobiłam ze wzorzystego, niebieskiego papieru, dodałam białe i niebieskie piórka oraz napisy. Kusiło mnie, żeby dodać coś jeszcze, ale uznałam, że właśnie w prostocie i lekkości tkwi siła tych ATCiaków.
Ciekawa jestem Waszego zdania na ten temat 😉

A ten zestaw ATC jest moją interpretacją znaku zodiaku: WAGA.
 
 
 
 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Są przeurocze! Miałaś fantastyczny pomysł! Lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba!! Same ATC, piórka, kompozycja zdjęć. I ta meleńka sztaluga też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko wygląda choć forma ATC to dopiero do odkrycia jak dla mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem gorąco Cię zachęcam do spróbowania, bo to bardzo fajna forma twórcza :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.