Kartka bożonarodzeniowa z efektem lustra



Cześć!
 
Czy używaliście kiedyś w swoich pracach efektu lustra? Mnie, przyznam szczerze, nieczęsto się to zdarza. W zeszłym roku zrobiłam kartkę ze złotym papierem lustrzanym. Tym razem pokusiłam się o zastosowanie wersji srebrnej. Efekt wyszedł dość ciekawy, a na pewno nietypowy. Najtrudniejsze było uchwycenie "lustra" na zdjęciu. Ale wydaje mi się, że udało mi się ten efekt złapać w obiektywie.
Na środku lustra nakleiłam śnieżynkę pobieloną embossingiem na gorąco, a całość przyprószyłam sztucznym śniegiem, który posypałam brokatem i maleńkimi gwiazdeczkami. 






Jeżeli chcesz przetestować u siebie efekt lustra, to gorąco zachęcam do eksperymentów. A gotową pracę zgłoś do zabawy na piaskownicowym blogu. Koniecznie tam zajrzyj i zobacz, jak z tematem poradziły sobie pozostałe dziewczyny z DT 😊

 

 
------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.