Czekoladownik, czyli kartka na czekoladę - wiosenna wersja



Cześć!

Witam Was serdecznie w Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu. Z tej okazji mam dla Was pracę scrapową, papierową: czekoladownik w wiosennym, romantycznym, kobiecym wydaniu.
Ozdobiony papierami Studio75 i tekturkami Artemisja.












Mam nadzieję, ze inspiracja przypadła Wam do gustu, a także, że znajdziecie dzisiaj chociaż chwilkę na stworzenie jakiegoś scrapowego projektu.
 
--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękny czekoladownik, śliczne delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny.
    Nie pomyślałabym że i czekoladownik można zamknąć opaską

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny czekoladownik! Ps ciekawe tło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i elegancki czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny czekoladownik:) pięknie to ozdobilas i jest taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Subtelne i dodatki pięknie ozodbily pracę ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękny! Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.